روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان مازندران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۱میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فیبر ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «چفیبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه «وسینا» معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌‌خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۵۱۸ ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۸۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه دوم شد. سرمایه «وامید» معادل ۴هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. ایران‌گچ در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر ۱۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان صوفیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان مازندران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سمازن» مبلغ ۹۸۵ ریال و سرمایه آن معادل ۲۷۳ میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. خدمات انفورماتیک در جایگاه ششم ایستاد. «رانفور» با سرمایه 250 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2430 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزارو 789 میلیارد و 645 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1413 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» در سال‌جاری 1535 ریال و سرمایه آن برابر 950 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2703 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دوم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزارو 75 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. شهد خوی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر 33 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 85 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 104میلیاردو 75 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 330 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کشتیرانی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «حکشتی» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پارس سوئیچ در رده دهم این گروه ایستاد. «بسویچ» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه «وسپه» برابر یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۶۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولادمبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۲۶۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.مپنا در رده پنجم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه هفتم شد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. قندپارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌‌تایر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس