روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان صوفیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان خزر در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخزر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم گروه بهمن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فارسیت دورود پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» معادل ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» مبلغ ۵۴۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. زامیاد در رده پنجم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سپه در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسپه» معادل یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دو هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۶۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان صوفیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایتالران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کایتا» مبلغ 1548ریال و سرمایه آن معادل 6میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم گروه بهمن به دست آورد. هپکو در جایگاه پنجم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 763ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن روی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کروی» در سال‌جاری 276ریال و سرمایه آن برابر 877میلیارد و 800میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صندوق بازنشستگی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» برابر 10میلیارد و 350میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 215ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 355ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان کارون در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «سکارون» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۸میلیارد و ۸۳۳میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
سیمان خزر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروسازی سبحان در رده هشتم این گروه ایستاد. «دسبحا» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۲میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» برابر ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۳۹ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۰۶ ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۸۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گل گهر در این گروه دهم شد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۷۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس