روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان داراب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان دورود در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سدور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۹۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پشمبافی توس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کاشی سینا در رده ششم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان شرق در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سشرق» مبلغ ۹۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کشتیرانی به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده سوم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل شش‌هزار و ۷۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان داراب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معدنی دماوند هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» مبلغ 400ریال و سرمایه آن معادل ده میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. هپکو در جایگاه سوم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وامید» معادل چهار هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 583ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» در سال‌جاری 160ریال و سرمایه آن برابر یک هزار و 495میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فخاس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 763ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه نهم شد. سرمایه «فخوز» برابر دو هزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. شهدخوی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «قشهد» برابر 33میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 85 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 654ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران درحالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی الوند در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کلوند» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
سیمان خزر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شهد ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «غشهد» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۰۶ ریال و سرمایه آن معادل نه هزارو ۶۵۴میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. مپنا در رده پنجم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه هفت هزارو ۹۵۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه پنجم شد. سرمایه «کچاد» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۲۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پشمبافی توس با سرمایه‌ای برابر ۱۶‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ هشت ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس