روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران‌تایر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «پتایر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آلومراد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی کوثر در رده سوم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۶۲۳ریال و سرمایه آن معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» معادل ۴هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ایتالران دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کایتا» مبلغ 1548ریال و سرمایه آن معادل شش میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته بانک کارآفرین به دست آورد. کربن ایران در جایگاه دوم ایستاد. «شکربن» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 380 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «حکشتی» معادل پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 510 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 806ریال و سرمایه آن برابر 9 هزار و 654میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شپنا» با سرمایه 4 هزار و 162میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1026ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر شش هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 526ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. جام دارو در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فجام» برابر 20 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 162ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه ۵۵۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فولاد خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «بموتو» سود هر سهم خود را مبلغ 603ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 113میلیارد و 400میلیون ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
مهرکام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. گاز لوله در رده نهم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه‌ای معادل 225میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 411ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» برابر دوهزارو 192میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 1821ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی 87 مبلغ 518 ریال و سرمایه آن معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دهم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه 4هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 350ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه دهم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 717 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولاد کاویان به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر 187میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 139ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 601ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس