روزانه
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کربن ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی ابوریحان در رده سوم این گروه ایستاد. «دابور» با سرمایه‌ای معادل ۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۰۶ ریال و سرمایه آن معادل ۹ هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده هفتم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. جام دارو در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجام» برابر ۲۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کربن ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«شکربن» با سرمایه‌ای برابر ۲۵۰ میلیاردریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۸۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کشتیرانی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لعابیران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» مبلغ 590ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته بانک کارآفرین به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه دهم ایستاد. «کساپا» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 204ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وسپه» معادل یک‌هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 160ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» در سال‌جاری 540ریال و سرمایه آن برابر دوهزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «شپنا» با سرمایه 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1026ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» برابر 6هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 526ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 654ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فولاد خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
مهرکام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرماآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «لسرما» با سرمایه‌ای معادل ۷۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۶ریال پیش‌بینی کرده ا ست.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۱۷ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل شش‌هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولاد کاویان به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس