بیشترین درصد افزایش هفتگی
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. تایدواتر نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ 1775ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 216میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
ایتالران صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. موتوژن در رده چهارم این گروه ایستاد. «بموتو» با سرمایه 113میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را 603ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، ایتالران به خود اختصاص داد. سموم علف کش در رده نهم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1205 ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2780ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک کارآفرین پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه «وسپه» معادل یک‌هزار و 495میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 160ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، مس ایران به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه 6هزار و 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 518ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که رایان سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «ولساپا» برابر رقم 450میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 623ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. جوش و اکسیژن در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فجوش» معادل 10میلیارد و 350میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 215ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری بانک کارآفرین به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه پنجم ایستاد. «چفیبر» با سرمایه 15میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را 184 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
مهرکام در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که سرماآفرین در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «لسرما» سود هر سهم خود را 486 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 74میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
بانک کارآفرین هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. داروسازی امین دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دامین» 600 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 50میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 140 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 526ریال و سرمایه آن بالغ بر 6هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
شیمیایی فارس هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شکر شاهرود در این گروه دوم شد. سرمایه «قشکر» بالغ‌بر 28میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 525ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته شیمیایی فارس در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را صنعتی بهشهر به خود اختصاص داد. «غبشهر» با سرمایه 192میلیارد ریال سود هر سهم خود را 906ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورخودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 340ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس