روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گل‌گهر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بانک‌ کارآفرین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سایپا شیشه در رده چهارم این گروه ایستاد. «کساپا» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک کارآفرین پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک کارآفرین در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» مبلغ ۵۴۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۶هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ ، رقم ۶۵۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایتالران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کابل باختر هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ 227ریال و سرمایه آن معادل سه میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سموم علف‌کش به دست آورد. قند نیشابور در جایگاه سوم ایستاد. «قنیشا» با سرمایه 36میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 179ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پالایش نفت اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 806ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پالایش نفت اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خراسان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» در سال‌جاری 763ریال و سرمایه آن برابر یک هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1775ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سصفها» برابر 76میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پارس‌توشه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه 194میلیارد و 107میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 612ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فنرسازی خاور در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنورد» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ایران‌دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مهرکام در رده نهم این گروه ایستاد. «خمهر» با سرمایه‌ای معادل ۵۵۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» برابر دو هزارو ۱۹۲ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۸۲۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۲۶۴ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزارو ۷۸۹ میلیاردو ۶۴۵ میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۱۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه نهم شد. سرمایه «وامید» معادل ۴ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. جام دارو با سرمایه‌ای برابر ۲۰ میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس