روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم رایان سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان هگمتان در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سهگمت» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۳۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
زامیاد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نصیر ماشین در رده پنجم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شپنا» معادل ۴هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز رایان‌سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۶۸۵ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده ششم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبوعلی» معادل ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم رایان سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. کابل باختر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «باختر» مبلغ 227ریال و سرمایه آن معادل سه‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سموم علف‌کش به دست آورد. فرومولیبدن کرمان در جایگاه دهم ایستاد. «فروم» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 361ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پالایش نفت اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 1264ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 763ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسینا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 181ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. سیمان اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سصفها» برابر 76میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1329ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 654ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فنرسازی خاور در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که بانک پارسیان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده‌است. سرمایه این شرکت معادل ۶هزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ایران‌دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نیروترانس در رده دهم این گروه ایستاد. «بنیرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن‌و‌فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۱۷ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پالایش نفت اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی فن‌آوران در این گروه سوم شد. سرمایه «شفن» معادل ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصدمیلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس