روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم رایان سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کف در رده چهارم این گروه ایستاد. «شکف» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» معادل ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۶۲۳ریال و سرمایه آن معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صندوق بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پلاسکو کار جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فولاد خراسان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» مبلغ 763 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران‌دارو به دست آورد. لیزینگ ایران در جایگاه هفتم ایستاد. «ولیز» با سرمایه 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 424 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک هزارو 262 میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 717 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال‌جاری 685 ریال و سرمایه آن برابر یک هزارو 200 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3014 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که امید در این گروه چهارم شد. سرمایه «وامید» برابر چهار هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 583 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. کابل باختر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر 3 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ غدیر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ولغدر» با سرمایه 300 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
فولاد خراسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ایران دارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروسازی داملران در رده دوم این گروه ایستاد. «ددام» با سرمایه‌ای معادل ۳۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کنتورسازی در این گروه ششم شد. سرمایه «آکنتور» معادل ۱۰۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر قند قهستان به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس