روزانه
بیشترین درصد افزایش
فولاد خراسان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که معادن منگنز ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کمنگنز» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
تکین‌کو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی امین در رده دوم این گروه ایستاد. «دامین» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خراسان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گرانیت بهسرام در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کهرام» مبلغ ۲۵۳ ریال و سرمایه آن معادل ۷۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خراسان به خود اختصاص داد. باما در رده هفتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۰۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خراسان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فجر» معادل ۴۲۹میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. بین‌المللی پارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شپارس» برابر ۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۸۲۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان هگمتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان خزر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخزر» مبلغ 747 ریال و سرمایه آن معادل 90میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی داملران به دست آورد. گروه صنعتی سدید در جایگاه دهم ایستاد. «وسدید» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 717 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601 ریال و سرمایه آن برابر 2هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2703 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه دوم شد. سرمایه «وغدیر» برابر 6هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته قند قهستان به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس توشه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه 194میلیارد و 107میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 538 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
داروسازی داملران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. معادن بافق در رده دوم این گروه ایستاد. «کبافق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خاور» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۶۸ ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کشتیرانی در این گروه سوم شد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. نسوز پارس با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام دهم جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس