روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران‌ارقام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فرآورده‌های تزریقی در رده چهارم این گروه ایستاد. «دفرا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «وامید» معادل چهارهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» مبلغ ۷۳۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هشتم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته قند قهستان به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سصوفی» برابر ۳۵۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری» با سرمایه‌ای برابر شش میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۴۳۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گرجی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. ایران ارقام سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مرقام» مبلغ 1053ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آذریت به دست آورد. کیمیدارو در جایگاه سوم ایستاد. «دکیمی» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1002ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
حق‌تقدم بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وغدیر» معادل شش‌هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 539ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» در سال‌جاری 930ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 192میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه شش‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 526ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته قند قهستان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 385ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کشت پیاذر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «غاذر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۸۴پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل پنج ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ایلام در رده چهارم این گروه ایستاد. «سیلام» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۹میلیارد و ۹۰۱میلیون، زیان هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۶ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه ۵هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه پنجم شد. سرمایه «ستران» معادل یک‌هزار و ۹۳میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر سه‌میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس