بیشترین درصد افزایش هفتگی
گرجی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کشت پیاذر دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غاذر» مبلغ 284ریال و سرمایه آن بالغ‌بر پنج میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
گرجی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.کنتورسازی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 596ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، گرجی به خود اختصاص داد. نگین طبس در رده دهم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1324ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. آذریت دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ساذری» 4434ریال و سرمایه آن بالغ‌بر شش میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
حق تقدم بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» معادل 5هزار ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 476ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت کشتیرانی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه هفتم شد. سرمایه «وغدیر» برابر رقم 6‌هزار و 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 539ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» معادل 50‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 130 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری الکتریک شرق به دست آورد. رایان سایپا در جایگاه دوم ایستاد. «ولساپا» با سرمایه 450میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 623ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
قند شیروان در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «کدما» سود هر سهم خود را 400 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 10میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
معدنی املاح ایران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. باما چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 4004ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 79میلیارد و 536‌میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت، توسعه صنعتی ارزان‌ترین سهم بود. محورسازان در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه 150‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 134ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال‌جاری 600ریال و سرمایه آن بالغ بر 900میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
ایندامین سایپا هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله شده‌را به دست آورد که سیمان خزر در این گروه سوم شد. سرمایه «سخزر» بالغ‌بر 90میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 747ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ایندامین سایپا در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را ایران‌ گچ به خود اختصاص داد. «کایگچ» با سرمایه 15میلیارد ریال سود هر سهم خود را 648ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 385ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس