روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پشم و شیشه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کپشیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام‌پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده دوم این گروه ایستاد. «ولغدر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را هپکو به خود اختصاص داد. سرمایه «تپکو» معادل ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری البرز در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «والبر» مبلغ ۳۷۵ریال و سرمایه آن معادل ۵۰۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذار غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۸۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق‌‌تقدم ایران خودرو‌دیزل جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ 900ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته الکتریک شرق به دست آورد. کیمیدارو در جایگاه سوم ایستاد. «دکیمی» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1002ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 806ریال و سرمایه آن برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. فولادمبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه نهم شد. سرمایه «وامید» برابر چهار هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 583ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهدایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 654ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی نیلو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کنیلو» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. الکتریک شرق در رده سوم این گروه ایستاد. «خشرق» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبوعلی» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد.سیمان تهران در رده سوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه یک‌هزار و ۹۳میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۹۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس