روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بانک پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پارس سوئیچ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «بسویچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کیمیدارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی ابوریحان در رده دوم این گروه ایستاد. «دابور» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را سیمان شرق به خود اختصاص داد. سرمایه «سشرق» معادل ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان خاش در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» مبلغ ۱۱۷۳ریال و سرمایه آن معادل ۷۵میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده سوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌‌‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۶۸۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران ارقام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کشت پیاذر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غاذر» مبلغ 284ریال و سرمایه آن معادل پنج‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند شیروان به دست آورد. الکتریک شرق در جایگاه دوم ایستاد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 829ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را ایران‌خودرو دیزل به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خاور» معادل یک‌هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 736ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1114ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر کشتیرانی به خود اختصاص داد. شاهد در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «ثشاهد» با سرمایه 721میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 781ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری توس‌گستر در این گروه هفتم شد. سرمایه «وتوس» برابر 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 306ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی نیلو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کنیلو» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۵ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۴‌میلیارد و ۳۱۸‌میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لیزینگ غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. «ولغدر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰‌‌‌میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰‌ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۹۳۰ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۱۹۲‌میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه ۶‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۲۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵‌هزار و ۸۰۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس