روزانه
بیشترین درصد افزایش
آذرآب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلوکوزان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگل» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۸میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
الکتریک شرق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. محورسازان در رده نهم این گروه ایستاد. «خوساز» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۸۶ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه‌ای معادل یک‌‌هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه نهم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴میلیارد و ۷۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان ارومیه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ 900ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته الکتریک شرق به دست آورد. قند شیروان در جایگاه دوم ایستاد. «قشیر» با سرمایه 13میلیارد و 948میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1022ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 589ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» در سال‌جاری 1535ریال و سرمایه آن برابر 950میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه 4هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 583ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. ناب در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر 20میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی نیلو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کنیلو» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مارگارین در رده دهم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۱۴اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۸۵ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. آلومتک در رده ششم این گروه ایستاد. «فالوم» با سرمایه ۱۷۴۶ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۰میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه نهم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر سه‌میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس