روزانه
بیشترین درصد افزایش
بین‌المللی پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که دشت مرغاب در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غدشت» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند شیروان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. شوکوپارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غشوکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را آذرآب به خود اختصاص داد. سرمایه «فاذر» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصنعت» مبلغ ۱۶۷ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سینادارو در رده ششم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۵۲میلیارد و ۲۶۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۲۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه سوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهدایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۶۵۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی نیلو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. کشت پیاذر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غاذر» مبلغ 284ریال و سرمایه آن معادل پنج‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند شیروان به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه سوم ایستاد. «کدما» با سرمایه ده‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 400ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 589ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم فولاد
خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 806ریال و سرمایه آن برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دوهزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 930ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 385ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان داراب در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساراب» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴۹میلیارد و ۶۰۶میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند شیروان در رده چهارم این گروه ایستاد. «قشیر» با سرمایه‌ای معادل ۱۳میلیارد و ۹۴۸میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۶هزارمیلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۲۶اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۳۵ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ستران» معادل یک‌هزار و ۹۳میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. نسوز پارس با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند اصفهان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس