روزانه
بیشترین درصد افزایش
چینی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه و گاز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگاز» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۴میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رینگ مشهد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. دوده صنعتی در رده دوم این گروه ایستاد. «شدوص» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه «سپاها» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خصدرا» مبلغ ۸۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. سیمان مازندران در رده دوم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبشهر» معادل یک‌هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. ناب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. چینی ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ 539ریال و سرمایه آن معادل 167میلیارد و 29میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته رینگ مشهد به دست آورد. البرز دارو در جایگاه سوم ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1592ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 6هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 526ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 717ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که فولادمبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ صنعت و معدن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه 400میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 411ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۱ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مارگارین در رده ششم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولادخوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. ایران‌خودرو در این گروه جایگاه دوم را به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۳۵اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تایرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. قند هگمتان در رده هشتم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای برابر ۱۸۷میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس