روزانه
بیشترین درصد افزایش
خاک چینی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری البرز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «والبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰۶میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم بانک‌ اقتصادنوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران یاسا در رده دوم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری نیرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۸۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان تهران به خود اختصاص داد. سیمان شمال در رده سوم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری نیرو در این گروه سوم شد. سرمایه «ونیرو» معادل ۲۴۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهدایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌ خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جوشکاب یزد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «بکاب» با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۱۲۰۱ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شیمیایی فارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خاک‌چینی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ 358 ریال و سرمایه آن معادل 167میلیارد و 29میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان ایلام به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دوم ایستاد. «سبجنو» با سرمایه 392میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 600ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 526ریال و سرمایه آن برابر شش‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آلومتک به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ستران» با سرمایه یک‌هزار و 93میلیارد و 743میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 582ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آلومتک در این گروه چهارم شد. سرمایه «فالوم» برابر 50 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1746ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر 300میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 352ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 409ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
شیمیایی فارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰‌‌میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لیزینگ غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. «ولغدر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰‌میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار‌میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۱ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۱۵‌هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲‌میلیارد و ۲۵۰‌میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. سیمان اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۷۶‌میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس