روزانه

بیشترین درصد افزایش

ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مپنا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

قند اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند قزوین در رده دوم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل 62 میلیارد و 57 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 395 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته ایران ترانسفو پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد.

مخابرات ایران در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۴۱۶ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته حق تقدم بانک انصار به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن آوران در رده چهارم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل 950 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1704 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

حق تقدم بانک انصار دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که حفاری شمال در این گروه دوم شد. سرمایه «حفاری» معادل دو هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. پارس سرام با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.
شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 849 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

صنایع شیمیایی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. ماشین سازی نیرومحرکه هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تمحرکه» مبلغ ۸۱ ریال و سرمایه آن معادل ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته قند اصفهان به دست آورد. حمل و نقل توکا درجایگاه پنجم ایستاد. «حتوکا» سود هر سهم خود را با سرمایه 51 میلیارد و 537 میلیون ریال، 839 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه سه هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۸۲ ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته ایران ترانسفو به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در رده دهم این گروه ایستاد. «وپاسار» با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

حق تقدم بانک انصار در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملی در این گروه ششم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آدربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر 100 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

آرتاویل تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پردیس جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس» با سرمایه ۲۶۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم شاهد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که کشتیرانی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «حکشتی» سود هر سهم خود را مبلغ 60 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10هزار میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

شکر شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. لبنیات کالبر در رده هفتم این گروه ایستاد. «غالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام گسترش نفت و گاز پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را معادل 13 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.
شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

آرتاویل تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس