روزانه
بیشترین درصد افزایش
دوده صنعتی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۸۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. جام دارو در رده ششم این گروه ایستاد. «فجام» با سرمایه‌ای معادل ۳۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته سرمایه‌گذاری سپه پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سپه در رده سوم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه ششم شد. سرمایه «وپاسار» معادل ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۴۵ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۳۵۲ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. آلومتک نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فالوم» مبلغ 142 ریال و سرمایه آن معادل 125 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سرمایه گذاری رنا به دست آورد. صنعتی نیرومحرکه درجایگاه هفتم ایستاد. «خمحرکه» سود هر سهم خود را با سرمایه 510 میلیارد و 300 میلیون ریال،333 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری غدیر پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گل گهر در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 6 هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت 1013 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گل گهر به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه دوم شد. سرمایه «وبملت» برابر 20 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 371 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته کربن ایران به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کساپا» برابر 70 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 15 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پردیس جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس» با سرمایه 260 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 322 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کمک فنر ایندامین سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پتروشیمی شیراز در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شیراز» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی سعدی در رده هفتم این گروه ایستاد. «کسعدی» با سرمایه‌ای معادل ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام کارت اعتباری ایران کیش پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۰۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه سوم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را معادل ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته کربن ایران به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۸ ‌‌میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس