روزانه

بیشترین درصد افزایش

کاشی حافظ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که مهرام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «خمهر» سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 552 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم بین المللی توسعه ساختمان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. مارگارین در رده نهم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه‌ای معادل ۳۶۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ
560 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روز گذشته آذرآب پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل ۳۲۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته آذرآب به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در رده دهم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل 257 میلیارد و 166 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 10203ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک انصار در این گروه سوم شد. «وانصار» با سرمایه ای معادل ۴ هزار میلیارد ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته زامیاد به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 84 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سایپا دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ 107 ریال و سرمایه آن معادل 10 هزار و 400 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ایران خودرو از آن خود کرد و کابل البرز درجایگاه ششم ایستاد. «بالبر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۱۴ میلیارد ریال مبلغ ۱۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 960 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» برابر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سرمایه گذاری بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 7 هزار و 200 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 570 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پارس الکتریک به دست آورد.
سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر 750 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 19ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۹۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نساجی بروجرد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «نبروج» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۸ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند قزوین در رده هشتم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل 62 میلیارد و 57 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 600 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۰۸ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 774 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه دهم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. فنرسازی زر با سرمایه‌ای برابر 80 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس