روزانه
بیشترین درصد افزایش
قند نقش جهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲۹ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سرمایه گذاری البرز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان شمال در رده سوم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۸۲۶ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
روزگذشته بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست‌ آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۶۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری پتروشیمی در این گروه دهم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بوعلی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وبوعلی» با سرمایه‌ای برابر ۸۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۲۶۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. مارگارین هفتم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «غمارگ» مبلغ 78 ریال و سرمایه آن معادل 360 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کاشی نیلو به دست آورد. کاشی حافظ درجایگاه دوم ایستاد. «کحافظ» سود هر سهم خود را با سرمایه 180 میلیارد ریال، 118 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته سهام تراکتور‌سازی پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 330 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 5039 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 53 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی حافظ صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده پنجم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل ۸۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری غدیر پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۹۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۰۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده دهم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس