هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. تراکتور سازی ایران نهم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «تایرا» مبلغ ۲۰۵ ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کاشی نیلو به دست آورد. کاشی حافظ درجایگاه سوم ایستاد. «کحافظ» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۸۰ میلیارد ریال، ۱۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام تراکتورسازی پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۳۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
چرخشگر هفته پیش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری بیمه جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ 144 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی‌حافظ صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده هفتم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل 87 میلیارد و 750 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 192 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه‌گذاری غدیر پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 804 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 405 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «خساپا» معادل 10 هزار و 400 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
در سی روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و 520 ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که قند قزوین در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قزوین» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. بیمه دانا در رده دوم این گروه ایستاد. «دانا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۵ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم
فصل گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند ثابت در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده سوم این گروه ایستاد. «وبملت» با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ‌ ۳۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گسترش نفت و گاز پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «پارسان» معادل ۶ هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۵۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E فصل گذشته ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۰۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس