هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند نقش جهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. کشتیرانی نهم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «حکشتی» مبلغ ۶۰ ریال و سرمایه آن معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته فارسیت دورود به دست آورد. نصیر ماشین درجایگاه هشتم ایستاد. «خنصیر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۴۰ میلیارد ریال، ۳۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۳۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته معادن و فلزات به خود اختصاص داد. قند نیشابور در رده نهم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه ۳۶ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سایپا آذین به دست آورد. مهرکام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم پارس سوئیچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند شیرین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشرین» سود هر سهم خود را مبلغ 144 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم کاشی حافظ صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «کپارس» با سرمایه‌ای معادل 87 میلیارد و 750 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 192 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 804 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 405 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آسیا در این گروه دهم شد. سرمایه «آسیا» معادل 455 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 213 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و 520 ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
قند شیرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که کشت پیاذر در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غاذر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. هپکو در رده دهم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند ثابت در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده پنجم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ‌ ۱۷۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله‌شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری صنعت و معدن در این گروه نهم شد. سرمایه «وصنعت» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ‌۶۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس