روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه گذاری ساختمان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سپنتا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «فپنتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی فارابی در رده هشتم این گروه ایستاد. «شفارا» با سرمایه‌ای معادل ۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. قند ثابت در رده پنجم این گروه ایستاد. «قثابت» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ماشین سازی نیرومحرکه در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «خمحرکه» برابر ۵۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آتیه دماوند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «واتی» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۵۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. کاشی سعدی ششم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «کسعدی» مبلغ 397 ریال و سرمایه آن معادل 98 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته بیمه دانا به دست آورد. پتروشیمی آبادان در جایگاه چهارم ایستاد. «شپترو» سود هر سهم خود را با سرمایه 160 میلیارد ریال، 327 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حق تقدم کالسیمین پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. نگین طبس در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 60 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 473 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. کنتورسازی ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2610 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که نفت پارس در این گروه دوم شد. سرمایه «شنفت» برابر 250 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 403 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کاشی حافظ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که گرانیت بهسرام در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهرام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. بیمه دانا در رده سوم این گروه ایستاد. «دانا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۵ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۳۸ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری صنعت و معدن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس