روزانه

بیشترین درصد افزایش

سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که مهرکام در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «خمهر» سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 552 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

قند قزوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. سرمایه گذاری سپه در رده نهم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روز گذشته سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. تایدواتر خاورمیانه در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 628 میلیارد و 588 میلیون ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1075 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت تبریز به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در رده هفتم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۲۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک ملت روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دهم شد. «ونوین» با سرمایه ای معادل 8 هزار میلیارد ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ
۵۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته زامیاد به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 84 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سایپا پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۱۰۷ ریال و سرمایه آن معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ایران خودرو از آن خود کرد و کابل البرز درجایگاه چهارم ایستاد. «بالبر» سود هر سهم خود را با سرمایه 114 میلیارد ریال مبلغ 151 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مس ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۱۷هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۶۰ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» برابر 6 هزار و 500 میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 775 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» برابر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۰ ریال پیش‌بینی
کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پارس الکتریک به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر ۷۵۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه 208‌میلیارد و 833 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 958 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نساجی بروجرد در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «نبروج» سود هر سهم خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148 میلیارد و 212 میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند نیشابور در رده دهم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه‌ای معادل ۳۶ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه‌دهم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1522 ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه هفتم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل یک هزار و 806 میلیارد و 632میلیون‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 410 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. فنرسازی زر با سرمایه‌ای برابر ۸۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر 98 میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 836 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس