روزانه
بیشترین درصد افزایش
شاهد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سینا دارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دسینا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیشه همدان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گاز لوله در رده دهم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۵ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. نگین طبس در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۶۰ میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۴۷۳ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گالوانیزه سپاهان به خود اختصاص داد. قند نیشابور در رده هشتم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه‌ای معادل۳۶ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گالوانیزه سپاهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ماشین‌سازی نیرومحرکه در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمحرکه» برابر ۵۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آتیه دماوند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «واتی» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۵۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی شازند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. خاک چینی سوم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «کخاک» مبلغ 1601 ریال و سرمایه آن معادل 35 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سایپا آذین به دست آورد. کمباین سازی در جایگاه ششم ایستاد. «تکمبا» زیان هر سهم خود را با سرمایه 119 میلیارد و 686 میلیون ریال، 559 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 330 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده نهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4693 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هفتم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
قند قزوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند لرستان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قلرست» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم لاستیکی سهند صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. نصیر ماشین در رده نهم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۸۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۱۹ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک انصار در این گروه دوم شد. سرمایه «وانصار» معادل ۴ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری سپه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وسپه» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۴۹۵ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ‌۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس