روزانه

بیشترین درصد افزایش

پتروشیمی شازند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مواد اولیه داروپخش در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «دتماد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۳۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

ایران تایر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پارس پامچال در رده دوم این گروه ایستاد. «شپمچا» با سرمایه‌ای معادل 24 میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1464 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه سه هزار میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۶۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 3404 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ماشین سازی نیرومحرکه در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمحرکه» برابر 510 میلیارد و 300 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 334 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته ایرانیت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آتیه دماوند جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «واتی» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۵۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

داده پردازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پتروشیمی شازند دوم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «شاراک» مبلغ 950 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و200 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم شیشه همدان به دست آورد. پست بانک ایران در جایگاه نهم ایستاد. «وپست» سود هر سهم خود را با سرمایه ۵۶۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال، ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 550 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده هشتم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد و میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این جدول پنجم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

ایرانیت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

قند قزوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که قند پیرانشهر در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قپیرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۹ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم لاستیکی سهند صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. باما در رده ششم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل 79 میلیارد و 536 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1142 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۸۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۸۰ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 351 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک انصار در این گروه دوم شد. سرمایه «وانصار» معادل ۴ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر 60 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 23 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

ایرانیت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری سپه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وسپه» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۴۹۵ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ‌۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس