سال مالی شرکت سیمان سپاهان در راستای تحقق شرایط تلفیق در شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به‌عنوان سهامدار اصلی شرکت با تصویب صاحبان سهام تغییر یافته و پایان شهریور ماه به‌عنوان پایان سال مالی تعیین گردید.

بنابراین اولین دوره مالی پس از تغییر سال مالی دوره شش ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۰ می‌باشد. لذا اقلام صورت‌های مالی ارائه شده در مقایسه با سال مالی ۱۳۸۹ با توجه به مراتب مذکور باید مد نظر قرار گیرد.





در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان سپاهان که ریاست جلسه بر عهده آقای دکتر حجت اله صیدی و نظارت آن را آقایان علی محمد بد و نصرت اله توکل بر عهده داشتند. پس از قرائت گزارش هیات مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت و مبلغ ۶۰ ریال سود خالص به ازای هر سهم برای توزیع بین سهامداران به تصویب رسید.پس از جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه شرکت با همان ترکیب هیات ربیسه مجمع برگزار گردید ودراین جلسه پس از گزارش هیات مدیره در مورد افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مجمع به اتفاق آراء افزایش سرمایه شرکت به میزان ۵۰ درصد از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران را مورد تصویب قرار داد.
تغییرات سرمایه شرکت
سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال (شامل تعداد ۱۰۰ سهم، به ارزش هر سهم ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال) بوده که طی چند مرحله به مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (شامل تعداد ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم، به ارزش اسمی هر سهم ۱.۰۰۰ ریال) افزایش یافته است.





خدمات پس از فروش
شرکت سیمان سپاهان اقدامات ذیل را جهت افزایش ارائه خدمات و کیفیت محصول به مشتریان انجام داده است.
۱- استقرار سیستم نظرسنجی مشتریان
2- ارائه مشاوره و راهنمایی مشتریان در خصوص نگهداری و مصرف سیمان
۳- بازدید مستمر از محل‌های مصرف سیمان و کسب اطلاع از میزان رضایت مشتریان
4- راه‌‌اندازی آزمایشگاه سیار سیمان برای اندازه‌گیری معیارهای کیفیت سیمان در محل مصرف
اندازه‌گیری اسلامپ بتن طبق استاندارد ASTM C۳۹
اندازه‌گیری مقاومت فشاری بتن در سنین مختلف طبق استاندارد ASTM C39
توزیع دانه‌بندی شن و ماسه و تعیین دانسیته بتن تازه
بررسی واکنش قلیایی سیلیکایی سنگدانه‌ها - اندازه‌گیری میزان سولفات و کلر و PH آب و خاک
تعیین دمای بتن طبق استاندارد ASTM ۱۰۶۴
تعیین درصد خاک موجود در ماسه به روش SE
تعیین زمان گیرش سیمان به روش ویکات طبق استاندارد ASTM C ۱۹۱
برنامه‌های آینده شرکت
شرکت سیمان سپاهان در راستای جلب نظر ذینفعان خود، به ویژه حداکثر نمودن منافع سهامداران عزیز و با برقراری و استفاده از سیستم مدیریت استراتژی متوازن (BSM) و با تمام توان، حداکثر تلاش خود را برای کاهش قیمت تمام شده محصولات و افزایش EPS به کار گرفته و در قالب برنامه راهبردی ۳ ساله اهداف ذیل را تدوین نموده است:
گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوع بخشی شیوه‌های فروش
تنوع محصولات
مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها
شیوه‌های تامین مالی