روزانه
بیشترین درصد افزایش
شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کدما» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پگاه خراسان در رده دهم این گروه ایستاد. «غشان» با سرمایه‌ای معادل ۸۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن بافق در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۵۰ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۶۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سایپا در رده نهم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم شاهد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنایع بهشهر در این گروه ششم شد. سرمایه «وبشهر» معادل ۳ هزار و ۲۴ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر ۲۸ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز بین‌المللی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آهنگری تراکتورسازی جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خاهن» با سرمایه‌ای برابر ۶۴ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ‌۹۱۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بین المللی پارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. شکر شاهرود ششم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «قشکر» مبلغ 800 ریال و سرمایه آن معادل 28 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم شاهد به دست آورد. شاهد در جایگاه پنجم ایستاد. «ثشاهد» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و 806 میلیارد و 632 میلیون ریال، 402 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 12 هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 665 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در رده دوم این گروه ایستاد. «وپاسار» با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 339 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
بین المللی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنعتی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۸۳ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شاهد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. ملی سرب و روی ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فسرب» با سرمایه‌ای معادل ۳۲۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده هشتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه سوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
بین المللی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۸۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس