روزانه
بیشترین درصد افزایش
سامان گستر اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گلتاش در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «شگل» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
بیمه البرز صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند قزوین در رده دهم این گروه ایستاد. «قزوین» با سرمایه‌ای معادل ۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مپنا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۳۲۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز صنایع شیمیایی به خود اختصاص داد. مپنا در رده دوم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۶۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت تبریز در این گروه ششم شد. سرمایه «شبریز» معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. حمل و نقل پتروشیمی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «حپترو» برابر ۳۰ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۰۷ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنعتی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. آبادگران ایران هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثاباد» مبلغ 180 ریال و سرمایه آن معادل 150 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پگاه خراسان به دست آورد. حمل و نقل توکا در جایگاه هشتم ایستاد. «حتوکا» سود هر سهم خود را با سرمایه 51 میلیارد و 537 میلیون ریال، 460 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 550 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 4 هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 456 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه ششم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 339 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. داروسازی کوثر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «دکوثر» با سرمایه 180 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 716 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم توسعه صنعتی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که گرانیت بهسرام در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهرام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۹دریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
معادن بافق صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند لرستان در رده هشتم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل ۲۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۳۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه دو هزار و ۴۰۰ میلیاردریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده نهم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «فملی» معادل ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۲۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس