روزانه
بیشترین درصد افزایش
گلوکوزان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ماشین سازی نیرو محرکه در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «تمحرکه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم پلاسکوکار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. صنایع شیمیایی در رده هشتم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۵۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته صدرا پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا دراین دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه یک ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. باما در رده هشتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و ۱۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپاسار» معادل ۲۷ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس نو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سفانو» با سرمایه‌ای برابر ۳۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۶۴۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بانک انصار جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. معادن منگنز ایران پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ 531 ریال و سرمایه آن معادل 25 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم پلاسکوکار به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه نهم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه 65 میلیارد ریال، 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 295 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. بانک انصار در رده دوم این گروه ایستاد. «وانصار» با سرمایه 4 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خپارس» برابر دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 146 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر 397 میلیارد و 800 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 29 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه 208 میلیارد و 833 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 640 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آهنگری تراکتورسازی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «خاهن» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۴ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. آسیا در رده هشتم این گروه ایستاد. «آسیا» با سرمایه‌ای معادل ۴۵۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ‌۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۴۵ ‌‌میلیارد و ۷۰۵ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۳۵۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس