روزانه
بیشترین درصد افزایش
فرآورده‌های نسوز آذر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قند قزوین در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «قزوین» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران ارقام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. آذرآب در رده نهم این گروه ایستاد. «فاذر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بوعلی دراین دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۱۸۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. زامیاد در رده دهم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را۶۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز الکتریک شرق در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس نو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سفانو» با سرمایه‌ای برابر ۳۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۶۴۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قطعات فولادی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. معادن منگنز ایران هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ 531 ریال و سرمایه آن معادل 25 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توسعه فارس به دست آورد. پتروشیمی فارابی در جایگاه هشتم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه 50 میلیارد ریال، 301 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک پاسارگاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل295 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. شاهد در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه یک هزار و 806 میلیارد و 632 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 402 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «خساپا» برابر 10 هزار و 400 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر 397 میلیارد و 800 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 29 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری رنا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه 208 میلیارد و 833 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 640 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آهنگری تراکتور سازی در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «خاهن» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۴ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. فروسیلیس در رده هشتم این گروه ایستاد. «فروس» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سایپا در رده سوم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۴۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۰۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سودهر سهم خود را مبلغ ‌۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری رنا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۴۵ ‌‌میلیارد و ۷۰۵ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۳۵۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس