روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۲۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران ترانسفو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پست بانک ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «وپست» با سرمایه‌ای معادل ۵۶۱ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سرمایه‌گذاری غدیر پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو دراین دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۳ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک کارآفرین به خود اختصاص داد. لیزینگ صنعت و معدن در رده هشتم این گروه ایستاد. «ولصنم» با سرمایه‌ای معادل۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «ولغدر» معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته محورسازان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم یک هزار و ۳۷۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ایران مرینوس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان کردستان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سکرد» مبلغ 913 ریال و سرمایه آن معادل 162 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته بیمه البرز به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه چهارم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه 750 میلیارد ریال، 114 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه
۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته ایران خودرو به خود اختصاص داد. آسیا در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «آسیا» با سرمایه ۴۵۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه سوم شد. سرمایه «وبملت» برابر ۱۶ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته نیروی زنگان به دست آورد. هپکو در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم مس ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که شکر شاهرود در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قشکر» سود هر سهم خود را مبلغ 394 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 28 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
لیزینگ غدیر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. آتیه دماوند در رده نهم این گروه ایستاد. «واتی» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 85 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مس ایران پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 12 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 475 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته حق تقدم سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. گل گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 6 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 526 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6 هزار و 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 509 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر 15 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 116 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 ‌‌میلیارد و 705 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم 350 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس