روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کشت پیاذر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کشت پیاذر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «غاذر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل
10 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم داروسازی ابوریحان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تولی پرس در رده هشتم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل 250 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 468 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته مس ایران پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 800میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 182 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز نیروترانس به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 893 میلیارد و 375 میلیون ریال، سود هر سهم خود را یک هزار و 193 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد کاویان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه ششم شد. سرمایه «فملی» معادل 17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 556 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر 322 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 102 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه‌ای برابر 208 میلیارد و 833 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 624 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کشت پیاذر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پلاسکوکار ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پلاسک» مبلغ ۷۸ ریال و سرمایه آن معادل ۳۸۸ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کربن ایران در جایگاه ششم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، ۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مس ایران پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سرمایه گذاری غدیر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه ۶ هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه هشتم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۳۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که معادن بافق در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» سود هر سهم خود را مبلغ 874 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10 میلیارد و 125 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کشتیرانی در رده دهم این گروه ایستاد. «حکشتی» با سرمایه‌ای معادل 10 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 60 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 12 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 475 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته حق تقدم سرمایه گذاری امید به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هشتم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر دو هزار و 644 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه دهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ایران‌گچ با سرمایه‌ای برابر 15 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 116 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه‌ای برابر 104 ‌‌میلیارد و 318 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 444 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس