روزانه
بیشترین درصد افزایش
فروسیلیس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان خزر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخزر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس الکتریک صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فولاد کاویان در رده دوم این گروه ایستاد. «فوکا» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته زامیاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین سازی اراک دراین دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۵۴۰ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز زامیاد به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و۱۹۲ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را۶۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۶۵۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ملی سرب و روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. کنتورسازی ایران چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» مبلغ دو هزار و 610 ریال و سرمایه آن معادل 105 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه چهارم قرار گرفت و زیان هر سهم خود را با سرمایه 550 میلیارد ریال، 137 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 673 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک ملت به خود اختصاص داد. گل گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 52 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری صنعت و معدن در این گروه دهم شد. سرمایه «وصنعت» برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 180 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. مهرکام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 210 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 390 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که معادن بافق در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. هنکل پاک وش در رده هفتم این گروه ایستاد. «شوش» با سرمایه‌ای معادل ۳۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۷۵ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و ۳۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵ میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴ ‌‌میلیارد و ۳۱۸ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۴۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس

اولین های بوس