روزانه

بیشترین درصد افزایش

گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که سیمان شمال در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «سشمال» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۲۶ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم ایران خودرو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. فولاد آلیاژی ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «فولاژ» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 903 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 821 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روز گذشته فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. نفت پارس در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۳۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گل گهر به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده چهارم این گروه ایستاد. «شبریز» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 942 میلیارد و 105 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1161 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

گل گهر روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه چهارم شد. «کچاد» با سرمایه ای معادل ۶ هزار میلیارد ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته زامیاد به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 84 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر ۴۵۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۰۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. فولاد خراسان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» مبلغ 483 ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و 800 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ایران خودرو به دست آورد. داروسازی کوثر درجایگاه نهم ایستاد. «دکوثر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۸۰ میلیارد ریال مبلغ ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه دو هزار و 605 میلیارد و 405 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 794 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در این گروه چهارم شد. سرمایه «ومعادن» برابر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری پتروشیمی در این گروه دهم شد. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و 820 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ
۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پارس الکتریک به دست آورد. سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «وبیمه» برابر 750 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 19ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان کارون جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سکارون» با سرمایه ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۹۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که نساجی بروجرد در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «نبروج» سود هر سهم خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 148 میلیارد و 212 میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم سرمایه گذاری رنا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام پالایش نفت اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1522 ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه ششم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل یک هزار و 806 میلیارد و 632 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 410 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پارس الکتریک به دست آورد. فنرسازی زر با سرمایه‌ای برابر ۸۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر 98 میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 836 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس