روزانه
بیشترین درصد افزایش
پارس سوئیچ در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان تهران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ستران» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۳۱۲ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان صوفیان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. جام دارو در رده دهم این گروه ایستاد. «فجام» با سرمایه‌ای معادل ۲۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد دراین دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۶۰۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز صدرا به خود اختصاص داد. شاهد در رده دهم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و شش میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
صدرا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نیروی زنگان به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۶۵۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کاشی سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. کنتورسازی ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» مبلغ دو هزار و 610 ریال و سرمایه آن معادل 105 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سیمان صوفیان در جایگاه دوم قرار گرفت و زیان هر سهم خود را با سرمایه 550 میلیارد ریال، 137 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک ملت پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 673 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 52 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری صنعت و معدن در این گروه دهم شد. سرمایه «وصنعت» برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 180 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند شیرین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «قشرین» با سرمایه 50 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 682 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که معادن بافق در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا آذین در رده سوم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۷۵ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و ۳۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه دهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵ میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴ ‌‌میلیارد و ۳۱۸ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۴۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس