روزانه
بیشترین درصد افزایش
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی الوند در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کلوند» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم مپنا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. باما در رده هشتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا دراین دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و
500 میلیارد ریال به‌دست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 98 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروزبانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری رنا در رده سوم این گروه ایستاد. «ورنا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 450 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» معادل 10 هزار و 400 میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر 322 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ102 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر 266 میلیارد و 630 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 650 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کاشی سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. ماشین آلات تراکتورسازی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تراک»مبلغ ۷۶ ریال و سرمایه آن معادل ۵۱ میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم کارتن ایران به‌دست آورد. سیمان ارومیه در جایگاه نهم قرارگرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه۳۱۰ میلیارد ریال، ۶۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک ملت در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۱۶ هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۵۱ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۵۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وساپا» برابر سه هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه ۱۴۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران ترانسفو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که معادن بافق در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» سود هر سهم خود را مبلغ 874 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10 میلیارد و 125 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا آذین در رده پنجم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل 100 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 307 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 12 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 475 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5 هزار و 789 میلیارد و 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 305 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه نهم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ایران گچ با سرمایه‌ای برابر 15 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 116 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه‌ای برابر 104 ‌‌میلیارد و 318 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 444 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس