هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه‌گذاری سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. هپکو پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ ۲۹ ریال و سرمایه آن معادل ۳۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم شیشه دارویی رازی به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم ایستاد. «فرآور» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریال، ۲۸۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات ایران پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سرمایه‌گذاری سایپا به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه ۵ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۳۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آسیا در این گروه نهم شد. سرمایه «آسیا» برابر ۴۵۵ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
خدمات انفورماتیک در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه ۲۲ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۷۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه‌گذاری سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پتروشیمی شیراز در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «شیراز» سود هر سهم خود را مبلغ 418 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و 55 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کنتورسازی ایران در رده هشتم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه‌ای معادل105 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد آلیاژی ایران در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزار و 303 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 330 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مپنا به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 11 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 582 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه ششم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر 64 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 33 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 6 ‌‌میلیارد و632 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 985 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که کاربراتور ایران در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «خکار» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران تایر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. پلی‌اکریل در رده ششم این گروه ایستاد. «شپلی» با سرمایه‌ای معادل ۴۹۱ میلیارد ‌و۸۲ میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه
800 میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 100ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری غدیر در رده هفتم این گروه ایستاد. «وغدیر» با سرمایه ‌12 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 475 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت تبریز در این گروه دهم شد. سرمایه «شبریز» معادل یک هزار و 942 میلیارد و 105 میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 176 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. نوش مازندران با سرمایه‌ای برابر 50 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 23 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر 266 میلیارد و 630 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ‌650 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس