روزانه
بیشترین درصد افزایش
آبادگران ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فروسیلیس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فروس» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه گذاری البرز در رده نهم این گروه ایستاد. «والبر» با سرمایه‌ای معادل ۸۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مپنا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد دراین دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال
بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 604 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بیمه آسیا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 893 میلیارد و 375 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 850 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بیمه آسیا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوصا» معادل 906 میلیارد و 48 میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 173 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ایران‌خودرودیزل در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «خاور» برابر یک هزار و 600 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 48 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند ثابت جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «قثابت» با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 90 رقم 470 ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سپه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. داروسازی روزدارو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دروز» مبلغ ۶۶۰ ریال و سرمایه آن معادل ۷۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم ملی سرب و روی به دست آورد. مارگارین در جایگاه هشتم ایستاد. «غمارگ» سود هر سهم خود را با سرمایه ۳۶۰ میلیارد ریال، ۲۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری سایپا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه۵هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «اخابر» برابر ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد‌ و ۶۵۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خزر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه ۱۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم سرمایه گذاری سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پتروشیمی اصفهان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شصفها» سود هر سهم خود را مبلغ 436 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل300 میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ملی سرب و روی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. ایران خودرو در رده هشتم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل 6 هزارو300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 509 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه دو هزار و 605 میلیارد ‌و 405 میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 325 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مپنا به خود اختصاص داد.سرمایه گذاری ایران خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه یک‌هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 269 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری ملی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هشتم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر 64 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 33 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 6 ‌‌میلیارد و 632 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم 985 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس