روزانه
بیشترین درصد افزایش
داده پردازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی خارک در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «شخارک» درآمد هر سهم خود را مبلغ ۵۱۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس خودرو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لامیران در رده نهم این گروه ایستاد. «فلامی» با سرمایه‌ای معادل ۳۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته گسترش نفت و گاز پارسیان پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شیراز در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۳۸۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. خدمات انفورماتیک در رده نهم این گروه ایستاد. «رانفور» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۲۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک انصار دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بازنشستگی در این گروه ششم شد. سرمایه «وصندوق» معادل۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۵۹۴ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند قزوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. گروه صنعتی بوتان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «لبوتان» مبلغ 607‌ریال و سرمایه آن معادل 300 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. موتوژن درجایگاه ششم ایستاد. «بموتو» سود هر سهم خود را با سرمایه 340 میلیاردو 200 میلیون ریال مبلغ 604 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 16 هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1007 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده دهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 10498 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «فملی» برابر17 هزار و 368 میلیارد و934 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1358 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سرمایه گذاری نیرو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ونیرو» برابر240 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 25‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه 51 میلیارد و537 میلیون‌‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1997 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
گروه صنعتی ملی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. لبنیات کالبر در رده ششم این گروه ایستاد. «غالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۲۵۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵هزار و۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۲۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس