روزانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم مگسال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پالایش نفت تبریز در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «شبریز» درآمد هر سهم خود را مبلغ ۱۱۲۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۹۴۲ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

موتوژن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لیزینگ صنعت و معدن در رده چهارم این گروه ایستاد. «ولصنم» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روزگذشته کالسیمین پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی کرمانشاه در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه یک هزار و ۷۶۴ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال به‌دست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۱۸۹۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی شیراز در رده دوم این گروه ایستاد. «شیراز» با سرمایه‌ای معادل دو هزار و 550 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1385 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

پتروشیمی شیراز دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه پنجم شد. سرمایه «ومعادن» معادل ۶هزار و ۵۰۰ ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 84 ریال پیش‌بینی
کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رایان سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 200 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 91 رقم 594 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

قند قزوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. درخشان تهران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پدرخش» مبلغ ۲۵۴ ریال و سرمایه آن معادل ۳۴ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. شیمیایی سینا درجایگاه پنجم ایستاد. «شسینا» سود هر سهم خود را با سرمایه 23 میلیارد و 625 میلیون ریال مبلغ 477 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۱۶ هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۰۰۷ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دهم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه 6 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2002 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» برابر ۱۷ هزار و ۳۶۸ میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سرمایه‌گذاری نیرو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ونیرو» برابر240 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 25 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۱۹۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ 157 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 15 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

گروه صنعتی ملی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. لبنیات کالبر در رده ششم این گروه ایستاد. «غالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1254 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «رمپنا» معادل 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 495 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

سرمایه‌گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر 210 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 192 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس