روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان غرب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «سغرب» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس سوئیچ صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قطعات اتومبیل ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «ختوقا» با سرمایه‌ای معادل ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
روزگذشته بانک ملت پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه صنایع بهشهر در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه سه هزار و ۲۴ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۰۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پتروشیمی پردیس به خود اختصاص داد. پالایش نفت بندرعباس در رده هشتم این گروه ایستاد. «شبندر» با سرمایه‌ای معادل ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «سفارس» معادل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. کربن ایران با سرمایه‌ای برابر ۲۵۰ میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته رایان سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۹۹۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان شرق جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان کردستان دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سکرد» مبلغ 1727 ریال و سرمایه آن معادل 162 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته قطعات اتومبیل ایران به دست آورد. صنعتی نیرومحرکه درجایگاه هشتم ایستاد. «خمحرکه» سود هر سهم خود را با سرمایه 510 میلیارد و 300 میلیون ریال، 333 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس با پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1238 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی شازند در رده دهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۵۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سرمایه گذاری سپه در این گروه ششم شد. سرمایه «وسپه» برابر دو هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر ۱۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری سایپا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وساپا» با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پگاه خراسان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «غشان» سود هر سهم خود را مبلغ 592 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 81 میلیارد و 180 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم موتورسازان تراکتور صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. کاشی اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 13 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. بانک پاسارگاد در رده نهم این گروه ایستاد. «وپاسار» با 27 هزار و 258 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 416 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام با سرمایه‌ای برابر 552 میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
نوش مازندران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس