روزانه

بیشترین درصد افزایش

پالایش نفت بندرعباس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که صنعتی اردکان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «کسرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم حمل و نقل پتروشیمی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. حمل و نقل پتروشیمی در رده دهم این گروه ایستاد. «حپترو» با سرمایه‌ای معادل 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 129 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.

مپنا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال بدست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 4145 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. دشت مرغاب با سرمایه‌ای برابر 53 میلیارد و 453 میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 66 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۲۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

پالایش نفت بندرعباس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در 7 روز اخیر از آن خود کرد. قند نقش جهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قنقش» مبلغ 1219 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در یک هفته اخیر حق تقدم حمل و نقل پتروشیمی به دست آورد. فرآوری مواد معدنی درجایگاه دهم ایستاد. «فرآور» سود هر سهم خود را با سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریال، ۳۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

در هفته اخیر سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند شیرین در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 50 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 195 ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ۷ روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گل گهر در این گروه هفتم شد. سرمایه «کگل» برابر 6 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1013 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. پارس سرام در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کسرام» برابر ۳۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم زامیاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سموم
علف کش در رده هشتم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۶۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 10 هزار و 400 میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 501 ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ۳۰ روز اخیر پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده دهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «فولاد» معادل 25 هزار و 800 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرآورده های نسوز آذر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کاذر» با سرمایه‌ای برابر ‌‌100 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 469 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس