روزانه
بیشترین درصد افزایش
فیبر ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که توسعه صنعتی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۷۶ میلیارد و ۴۸میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آبگینه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نیروکلر در رده نهم این گروه ایستاد. «شکلر» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته بانک پاسارگاد پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۱۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. دشت مرغاب با سرمایه‌ای برابر ۵۳ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۲۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. قند نقش جهان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قنقش» مبلغ 1219 ریال و سرمایه آن معادل 100 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته آبگینه به دست آورد. فرآوری مواد معدنی درجایگاه دهم ایستاد. «فرآور» سود هر سهم خود را با سرمایه 120 میلیارد ریال، 399 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مس ایران پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 498 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 961 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه نهم شد. سرمایه «وبملت» برابر 20 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 371ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. پارس سرام در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کسرام» برابر 30 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 21 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سموم علف‌کش در رده هشتم این گروه ایستاد. «شسم» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۶۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.پتروشیمی پردیس در رده نهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرآورده های نسوز آذر جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «کاذر» با سرمایه‌ای برابر ‌‌۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس