روزانه
بیشترین درصد افزایش
حمل و نقل توکا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی شازند در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «شاراک» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم شیشه دارویی رازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه گذاری ایران خودرو در رده نهم این گروه ایستاد. «خگستر» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته پتروشیمی اصفهان پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. پتروشیمی اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شصفها» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
شاهد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه ششم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. سایپا آذین با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۲۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری البرز سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «والبر» مبلغ 500 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 100 میلیارد و 100 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم موتورسازان تراکتور به دست آورد. شهد خوی درجایگاه ششم ایستاد. «قشهد» سود هر سهم خود را با سرمایه 33 میلیارد ریال، 1423 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حق تقدم زامیاد پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 498 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. گسترش نفت و گاز پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «پارسان» با سرمایه 6 هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه سوم شد. سرمایه «وپاسار» برابر 27 هزار و 258 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده ششم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده نهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱ میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس