روزانه
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بارز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مواد اولیه داروپخش در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. «دتماد» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم موتورسازان تراکتور صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چینی ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «کچینی» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۷ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته حق تقدم کالسیمین پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال بدست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۲ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. قند نیشابور در رده دهم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه‌ای معادل ۳۶ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۴۴۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه هشتم شد. سرمایه «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کربن ایران به دست آورد. دشت مرغاب با سرمایه‌ای برابر ۵۳ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۲۲۰ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی اصفهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه گذاری البرز چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «والبر» مبلغ 500 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 100میلیارد و 100 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم زامیاد به دست آورد. شهد خوی درجایگاه سوم ایستاد. «قشهد» سود هر سهم خود را با سرمایه 33میلیارد ریال، 1423 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حق تقدم زامیاد پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 754 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. گسترش نفت و گاز پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. «پارسان» با سرمایه 6 هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1650 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پاسارگاد در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپاسار» برابر 27 هزار و 258 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران یاسا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پاسا» با سرمایه 60 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم زامیاد صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده نهم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.پتروشیمی پردیس در رده ششم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک ملت در این گروه دهم شد. سرمایه «وبملت» معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۷۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر ۵۱میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
آتیه دماوند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس