روزانه

بیشترین درصد افزایش

لیزینگ صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان هرمزگان در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «سهرمز» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۷۱ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

پگاه آذربایجان غربی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پارس الکتریک در رده دهم این گروه ایستاد. «لپارس» با سرمایه‌ای معادل 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 106 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

روزگذشته حق تقدم ماشین‌سازی اراک پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان فارس و خوزستان در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته سایپا به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده دوم این گروه ایستاد. «ستران» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 372 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساپا» معادل سه هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. شیمیایی فارس با سرمایه‌ای برابر 23 میلیارد و 622 میلیون در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته فرآورده‌های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین‌المللی توسعه ساختمان جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم۸۴۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم ماشین سازی اراک جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان شرق هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشرق» مبلغ 188 ریال و سرمایه آن معادل 840 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته کابل البرز به دست آورد. حمل و نقل توکا درجایگاه هفتم ایستاد. «حتوکا» سود هر سهم خود را با سرمایه ۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال، ۸۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته سهام مپنا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گسترش نفت و گاز پارسیان در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 6 هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1650 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سایپا به خود اختصاص داد. شاهد در رده دهم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه یک هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بیمه در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبیمه» برابر 750 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. مهرکام در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

فرآورده های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پردیس جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس» با سرمایه 325 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم سال 90 را رقم 322 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم ماشین سازی اراک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پشمبافی توس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «نتوس» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم البرز دارو صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. قند لرستان در رده هفتم این گروه ایستاد. «قلرست» با سرمایه‌ای معادل 24 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3415 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام بانک پاسارگاد پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک انصار به خود اختصاص داد.پتروشیمی پردیس در رده سوم این گروه ایستاد. «شپدیس» با یک هزار میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر 6403 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بانک ملی در این گروه نهم شد. سرمایه «وبانک» معادل سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. نورد آلومینیوم با سرمایه‌ای برابر 51 میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. فنوال سود هر سهم خود را مبلغ 9 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

فرآورده‌های نسوز آذر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۵۲۰ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس