بیشترین بازدهی
پتروشیمی اصفهان دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کمباین‌سازی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. تکمبا سود هرسهم سال‌جاری را 885ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از 65میلیارد و 850میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
دوده صنعتی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قنداصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. قند اصفهان با سرمایه‌ای معادل 12میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را 3850ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کالسیمین پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را سموم علف‌کش به خود اختصاص داد. سرمایه شسم معادل 10میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 2248 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کالسیمین جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم خساپا مبلغ 1162ریال و سرمایه آن معادل 3250میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کالسیمین به خود اختصاص داد. ملی سرب و روی ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. فسرب با سرمایه‌ای معادل 92میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 582ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه سوم شد. سرمایه ونیکی 2900میلیارد ریال است. ونیکی سود هر سهم خود را مبلغ 300ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته آبادگران ایران به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه کگل برابر 440میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1631ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. خشرق با سرمایه‌ای برابر 105میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی85 در رقم 780ریال در نظر گرفته است.

بیشترین بازدهی
حق تقدم کالسیمین جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن منگنز ایران در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت کمنگنز مبلغ 870ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی رادر هفت روز گذشته سموم علف‌کش به دست آورد. نیروترانس در جایگاه دوم ایستاد. بنیرو با سرمایه 135میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 430ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کالسیمین پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ومعادن معادل 1262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 310ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شصفها در سال‌جاری 1112ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد.کالسیمین در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت کالسیمین با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3285 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد.سرمایه وپارس برابر 5000میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته معدنی دماوند به دست آورد.پتروشیمی آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه شپترو برابر 160میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 955 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.ایران خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.خودرو با سرمایه 4500میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 1204 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

بیشترین بازدهی
مس شهید باهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کیمیدارو در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت دکیمی سود هر سهم خود را مبلغ 759ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 60میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
فولاد کاویان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد تولی پرس در رده چهارم این گروه ایستاد. تولی پرس با سرمایه‌ای معادل 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1518ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه تایرا برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 1255ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ساختمان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت وساخت در سال مالی 85 مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر حق تقدم کالسیمین به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. شخارک با سرمایه 1000میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر 1914 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که حق تقدم بانک اقتصاد نوین در این گروه دوم شد. سرمایه «ونوین» 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 351ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی‌روز اخیر سولیران به دست آورد.تکنوتار با سرمایه‌ای برابر 33میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت تکنو سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند قهستان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد.قستان با سرمایه‌ای برابر 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 329ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس